Monday April 21, 2014

Last update09:23:58 AM PST

Notice
  • Warning: Your site is not using System - MooTools Upgrade (or compatible) plug-in. Many features, including the BBCode editor, may be broken.
Welcome, Guest
Username Password: Remember me

The kjøpskurs of Happiness
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: The kjøpskurs of Happiness

The kjøpskurs of Happiness 11 months, 2 weeks ago #64804

• gall1dhu
Kjøpskurs of Happiness
Avvik Happiness
Penger er en enhet som startet som de aller beste utover byttehandel systemet. Det var ikke vanskelig. Det bare enige om å være et middel for utveksling; Et verktøy for å gjøre livet mykere. Hvis penger er i banken, er livet mindre irriterende,Nike Free. Men fra dag går det hodet, forvandler det til en perversjon. Du får grunnlagt av den. Det blir hva du er. Når du blir observert av det, kan du aldri ha nok.
Det er mange velstående mennesker som blir elendig med bare en liten svingning i sin nettoformue. Men penger er bare en enkel måte til en slutt. Som enheter, har penger vært egnet for våre godt faktisk. Vi glemmer dette når vi blir dypt ansett av det.
Snarere enn å ha penger å bruke, blir vi en - noen ting - som en det. Da begynner vi å sammenligne oss med folkemengdene stedet for å nyte det vi har. Dette blir noen form for en sykdom, hvor å lage en levende snus deretter mot ditt eget godt bor.
Vi har alle forskjellige evner. Hvis du bare ser egne muligheter uten å sammenligne deg selv til andre, vil du finne en måte å har råd til ved å gjøre arbeidet du nyte uten all kampen. Penger er absolutt nødvendig, men pengene trenger vi egentlig? Hvis vi sammenligner vårt ideen om en givende liv til et gledesfylt liv, ville vi finne vårt behov for penger ville kolossalt avta.
Hva mengden av kontanter og komfort gjør man egentlig trenger for å leve lykkelig? Ingen tid før har folk vært så komfortabelt som de er i dag. Den slags bekvemmeligheter og at selv kongelige ikke har 100 år siden er tilgjengelig for vanlige folk. Men det kan ikke være vitnet om at vi er lykkeligere enn våre forfedre,Abercrombie Dusseldorf. Når penger blir en del av din personlige jeg. d, kommer en viss frykt og ubehag med det - uansett hvor mye penger du har. Dette er ikke en glimrende måte å leve. Svært ting som var ment å gi deg trøst og håp om å leve lykkelig vender seg mot deg. Vi kan blomstre i å skape utad perfekte liv, men den sanne kvaliteten på våre liv vil avhenge interiority vår.
Regelmessig de spør meg ofte: Foods yogier mot komfort,Abercrombie Outlet, Yogis er ikke i det hele tatt mot komfort. De ønsker å være skjegg i enhver situasjon og til alle tider, selv liggende på en seng av negler og tånegler! De bare ønsker ikke å betale for de små bekvemmeligheter at mange mennesker er ute etter. komfort ikke er diktert av eksterne anledninger. Ekte komfort oppstår med problemer utfører nivå av letthet i deg.
Bak lukkede dører, gjør vi økonomi nøkkelen til menneskers liv. Din ex er ikke viktig, er din glede ikke pen verdt, er din frihet ikke er viktig og avgjørende, Dine følelser er ikke gunstig, Musikk og dans er ikke verdifulle. At du bør huske ting er økonomi. På markedet nå, i en annen by, hvis du sier er noen en bred mann, betyr det ikke nødvendigvis at han er den mest intelligente mannen. Det er ikke sant at han er den mest kjærlige mann eller de dyktigste mann. Det definitivt ikke tyder på at han er den mest meditative mannen. Det betyr ganske enkelt at han har så mye som mulig i byen. Som en konsekvens, er Våre hele vinkel rundt økonomi. Med mindre subtile problemer med livet blir viktig, vi vil ikke være glade mennesker. Hvis du slutte å sammenligne deg selv til andre selskaper, ville du finne at dine behov ville komme ned raskt, og nesten helt sikkert leve mye mer fornuftig - en følelse som er mest avgjørende for lagre og opprettholde denne planeten, selve grunnlaget for våre liv på denne øyeblikk.
Økonomi er myndiggjøring, men ved å analysere deg selv med det, du er den et hinder. Ingenting i det hele tatt galt med penger. Hvis du lar den på bunnlinjen og ikke identifisere seg med det, er det viktig. Når det blir inn i ditt sinn, det skjer for å være en perversjon. Hvis logisk anta at din indre godt være den viktigste ageda av livet ditt, ville du sannsynligvis finne ut at penger er lett håndteres.
Så hva er penger? Det er bare blekk og papir med bestått mennesker og tall trykket på den. Som prislappen på naturressurser fortsetter å eksplodere. Produkter, vann, propan, bensin, jord, saker, brukes til å hjelpe,Abercrombie Espana. Vi er vitne til hvor lite verdi penger virkelig har og hvor verdifulle disse ressursene, Once rikelig nå blitt mangelvare. Mens vi jaget penger til skade for verden at matet og skjermet oss. Hvis vi hadde en fem millioner dollar i hånden og håndtere bare ett brød, forlot Ett felt av korn eller en ren glass kaldt vann tilgjengelig. Jeg spør enkeltpersoner, som vil ha større verdi?
Jeg hadde en god nervøst sammenbrudd i en alder av 36-Og jeg var på toppen av økonomiske og karriere suksess, Making en overflod av midler enn jeg noen gang drømt mulig. Min sammenbrudd førte meg til å revurdere og å vite at jeg hadde vært deprimert, urolig, og ulykkelig for noen få mennesker mitt liv.
Min kjøre for faultlessness og rikdom nesten drepte meg. For modeller familien min jobbet for å oppnå økonomisk trygghet slik at livet ville bli bedre. Det er derfor identifikasjon med suksess, vokste jeg opp med følelsen nødvendigheten av å stadig bevise meg selv. Hardt arbeid og økonomisk trygghet ble påstått å gjøre livet mitt bedre, men i stedet selve frykten for å mislykkes bedt sliter med angst og depresjon, og dermed eliminering.
Jeg har ofte trodd at det å være født inn i en velstående, ledet, Betydelig-Oppnå familie i en fiskalt-Fokusert samfunnet er mer av et handikap enn en velsignelse. Min niese, som kommer til å bli venezuelanske, ble født inn i en kultur hvor identiteter bruker samfunnet og familien, ikke på omsorg og penger. Hun fikk ikke eldre heldig Av amerikanske modeller, men hun er den uforglemmelige personen jeg kjenner.
Vi har utover vi noensinne har hatt, men vi er sagt å være noen av de unhappiest mennesker globalt. Det er den perfekte tid for oss å revurdere.
Jeg har skrevet mer om min måte på lykke og penger i min bok, Finding tilfredshet:. En manns søken til Beat motløshet og angst og-slutt-La solens stråler In
Related articles:

Pacific Fair kunne holde hjem tårnene Næringseiend

Cairns stjerne Cameron Tragardh topper stemme på NBL Alle

Pictou West MLA ivrig etter å takle 2013 oppgaver
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.49 seconds
You are here: Forum