Wednesday April 16, 2014

Last update09:23:58 AM PST

Notice
  • Warning: Your site is not using System - MooTools Upgrade (or compatible) plug-in. Many features, including the BBCode editor, may be broken.
Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Jim Carrey erklærer kjærlighet til Emma Stone Video Poll Oppdatert
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Jim Carrey erklærer kjærlighet til Emma Stone Video Poll Oppdatert

Jim Carrey erklærer kjærlighet til Emma Stone Video Poll Oppdatert 11 months, 1 week ago #64800

• gall1dhu
Jim Carrey erklærer kjærlighet til Emma Stone Video Poll Oppdatert,Abercrombie Deutschland
Hvis Jim Carrey løp Abercrombie Fitch, A proposition til situasjonen i forrige uke kan ha sett litt mer som videoen nedenfor - det Carrey elsker brev til skuespilleren Emma Stone, og mens Carrey spiller spør Stone til å ta av alle klær eller tilby noen penger som en det bundet til å trekke så mange eller flere eyeballs som forhandler PR-stunt brev gjorde i forrige uke.
Den 49 år gamle Carrey, som slo opp med langvarig kjæreste Jenny McCarthy i april 2010, øser sitt hjerte ut til Stone, sa:
Hvis jeg var mye yngre jeg ville gifte meg med deg, og vi ville ha lubne små fregne-faced barn. Vi ler hele dagen lang og gå camping og spille Yahtzee og fortelle spøkelseshistorier ved bålet. Og hver dag resten av livet ditt vil du takke Gud for at jeg var riktig alder for deg.
Jeg ville bare fortelle deg hvordan jeg følte meg, Carrey sa i videoen til Stone. ». Tror jeg du ganske spesiell jeg ønsker deg lykke til videre og kunstnerisk oppfyllelse men mest av alt ønsker jeg elsker deg og tilfredshet 25 august:. Ja, min msg til Emma Stone var en komedie rutine og den morsomste delen er at alt jeg sa er tru, Carrey sa på Twitter (for de som lurte) Han senere nevnt at området -. som har andre videoer fra skuespilleren hverdagen inkludert besøk til Brasil og Haiti,Abercrombie Dusseldorf, åpner for kommentarer på videoene, og er ment som en mer umiddelbar måte for ham å få kontakt med fans - hadde krasjet midlertidig. Sikkerhetskopiere snart. Stone slår 23 i november,abercrombie And fitch paris. Ingen ord på om Carrey, som er en bestefar, vil gi ut skuffende kvartalsresultat senere torsdag,Abercrombie And Fitch. Sjekk ut videoen for deg selv, under og deretter stemme i avstemningen enda lenger ned.
Related articles:

Lagene prøver å komme seg etter første finale

Hvorfor Captain Kirk aldri vil få en A i klassen m

Island innovatører hjelp Hawaii Reise levende grønn
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.36 seconds
You are here: Forum