Wednesday April 23, 2014

Last update09:23:58 AM PST

Notice
  • Warning: Your site is not using System - MooTools Upgrade (or compatible) plug-in. Many features, including the BBCode editor, may be broken.
Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Spesielt deres genital størrelse i garderoben
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Spesielt deres genital størrelse i garderoben

Spesielt deres genital størrelse i garderoben 11 months, 2 weeks ago #64797

• gall1dhu
spesielt deres genital størrelse i garderoben
Samfunnet anerkjenner klart den kulturelle betydningen av å la menn muligheten til å se på Phalli av andre menn. Dette samfunnsmessig anerkjennelse har kanskje sin begynnelse med den antikke greske OL, der de mannlige deltakerne konkurrerte naken. Det var flere grunner til dette - å motvirke fusk, som en gave av menneskelig fysisk perfeksjon til gudene, og som en måte å tillate vitalitet og gjenoppfriske kraft Phallus å være bevitnet av tilskuerne. Faktisk gir mannlig lagsport generelt moderne menn med et sosialt akseptabel mulighet til å se hverandre nakne, en mulighet som inkluderer visualisering av vital Phallus; skaperen av livet.
Giorgio Sommer (1834-1914), jeg lottatori. Firenze.
Disse sosialt sanksjonerte muligheter for heteroseksuelle mannlige Phallic takknemlighet fortsetter i dag. Vurdere garderober i alle mannlige sportsarrangementer, The Fraternity hus, felles dusj, enkelt sex skoleverket, tyrkisk vriste og japanske bading ritualer, bare for å nevne noen. Alle disse sosialt akseptable veier ble opprettet primært for å tillate visualisering av fallos.
Abercrombie Fitch - Modern Day Phallic ritualism
Mange heterofile menn blir forvirret av sin fascinasjon for erigert Phalli av andre menn. Hvorfor, spør de seg, ser jeg noen ganger liker å se oppreist Phallus av en annen mann? Hvorfor må jeg liker å se en annen mann Phallus ejakulere, eller inn i skjeden av en kvinne? Hvorfor jeg noen ganger opphisset av dette? Disse spørsmålene kan være svært forvirrende, spesielt for de menn som har blitt utdannet av, og vokst opp med,Abercrombie Madrid, folk som ikke fullt ut forstår kraften i Phallus i menneskelige samfunn.
Til disse mennene, og jeg vet at det er mange av dere, vil jeg gjerne forklare kort din visuelle fascinasjon med Phalli av andre menn. Du skjønner, mine kjære, unge gutter oppdage sin Phallus og dens fornøyelser veldig tidlig i livet. Allerede før utløsning og onani er mulig, de unge mannlige kollegaer hans Phallus med følelser av glede.
Disse følelsene er ofte blandet med andre mindre positive følelser, som for eksempel skyld eller skam. Disse negative følelsene er unaturlig og blir kastet på den unge barnet av foreldre, venner eller samfunnet.
La oss anta,Abercrombie And Fitch, for hensikten med denne diskusjonen, at følelsene knyttet til Fallos er følelser av opphisselse og nytelse. Som ung gutt modnes, og hans seksualitet utvikler, disse følelsene intensivere og bli en del av hans nevrale virkelighet. Det er en reell ligning, og identifiserbare forening, mellom hans erigert Phallus og glede. Disse assosiasjonene er overmåte kraftig, så mye at de ofte overskride egoet, slik at følelsen av glede som genereres av Phallus til også å bli assosiert med Phalli annet enn sin egen.
Med mindre disse sammenslutninger av glede har blitt forstyrret, er en mann aldri slått tilbake når ser oppreist Phallus av en annen mann. Tvert imot, og til tross for det faktum at heterofile menn kan sjelden innrømme det, kan synet av en annen mann ereksjon faktisk utløse disse dypt behagelige assosiasjoner til Phallus.
En mann ser oppføring av en annen mann, ser ham å elske med en kvinne, ser sperm ejaculating fra hans erigert Fallos, og på en dypt primal nivå knytter dette med de gledene av sin egen Phallus. Han kan ikke være bevisst klar over denne foreningen, men det finnes likevel. Dette er en naturlig tilstand og en som bør aldri føre til en å være bekymret.
Duh. Isn det åpenbart? Og don tror fyren som sier han har ingen ønske om å sjekke ut andre gutta gentialia. ALL. ALL! gutta gjør dette. Av kurset. Ifyou en mann, besatt deg med din kuk og baller, og så selvfølgelig vil du se hva andre gutta er like. Jeg tror dette er helt naturlig, og jeg tror også vi har færre problemer med menn hvis de bare faen det erkjenner. Det spiller gjør deg homofil. Menn er konkurransedyktige i varierende grad og slik at de liker å se å se hvordan de måler opp. Jeg trist at det er en stor avtale. Forestill deg en verden hvor gutta var støttende av andre gutta junk, hvor de gjorde narr gutta med små dicks men i stedet akseptert dem. Ville det gå en lang vei mot å gjøre menn mindre assaholic?
Det er kjempeflott når fyren sjekke hverandre ut om det er gjort på en respektfull Mannar. Jeg personlig bryr meg ikke om noen ønsker å sjekke ut ræva eller pakke når jeg endrer eller dusjing på treningsstudioet,Abercrombie Hamburg. For eksempel hengende baller flate rumper er ikke hyggelig å se på. Når tyngdekraften fanger opp til min trange boller velutrustede junk begynner å trekke dem ned enn jeg lover å gjøre alle en tjeneste og holde meg dekket opp. Butt inntil da er det alt skal være på skjermen for alle å beundre nyte,Abercrombie And Fitch!
Related articles:

Mills å forlate NBL for kinesisk klubb

Abercrombie Fitch bøtelagt i MOA diskriminering sa

Lowes kåret til en av topp 10 PR katastrofer i 2011 for All American Muslim hånd
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.40 seconds
You are here: Forum