Monday April 21, 2014

Last update09:23:58 AM PST

Notice
  • Warning: Your site is not using System - MooTools Upgrade (or compatible) plug-in. Many features, including the BBCode editor, may be broken.
Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Barnemishandler blir første lovbrytere
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Barnemishandler blir første lovbrytere

Barnemishandler blir første lovbrytere 11 months, 1 week ago #64794

• gall1dhu
barnemishandler blir første lovbrytere,Abercrombie
opprørt momma skrev:
Wayne Abercrombie ble ladet og skyldig i seksuell batteri på en syv år gammel jente og ble dømt til fem år prøvetid og satt på seksualforbrytere listen,abercrombie paris. apon ferdigstillelse han ble fjernet fra seksualforbrytere registret,Abercrombie And Fitch. Fordi han fikk første lovbryter setning.
Dens veldig trist. Vårt fylke er full av seksuelle pervs og dette er belønningen de får for skade våre barn. Ikke bare de får sitt navn fjernet fra seksuell registret listen, de får også NO fengsel. Våre barn som får krenket har en levetid på smerte og dårlige minner. Rådgivning hjelper, men ikke noen gang ta det bort.
Så jeg antar opprørt momma er enten Bethany eller Tracy, men ide å informere alle disse bemerket at han var falselyaccused, på grunn av manipulasjon av denne 7 år gamle jenter methed ut mor som nettopp har kommet ut av fengsel og er ikke engang passer å ta vare på sine egne barn. Men hvis du visste at min onkel Wayne Abercrombie du ville vite at han er bare ikke i stand til å begå en slik forbrytelse. Og hvis noen har en jævla problem hvorfor ikke du kommer til meg. Noen ønsker nummeret mitt, adresse?
Wayne Farris skrev:
Så jeg antar opprørt momma er enten Bethany eller Tracy, men ide å informere alle disse bemerket at han var falselyaccused, på grunn av manipulasjon av denne 7 år gamle jenter methed ut mor som nettopp har kommet ut av fengsel og er ikke engang passer å ta vare på sine egne barn. Men hvis du visste at min onkel Wayne Abercrombie du ville vite at han er bare ikke i stand til å begå en slik forbrytelse,Nike Free. Og hvis noen har en jævla problem hvorfor ikke du kommer til meg. Noen ønsker nummeret mitt, adresse?
Related articles:

Trenerens første menn Shop Treff Bleecker Street

Alle kan muligens få de Abercrombie og Fitch

Hva er det han gjør nå
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.19 seconds
You are here: Forum