Saturday April 19, 2014

Last update09:23:58 AM PST

Notice
  • Warning: Your site is not using System - MooTools Upgrade (or compatible) plug-in. Many features, including the BBCode editor, may be broken.
Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Rick Perry drukket på New Hampshire Tale
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Rick Perry drukket på New Hampshire Tale

Rick Perry drukket på New Hampshire Tale 11 months, 1 week ago #64788

• gall1dhu
Rick Perry drukket på New Hampshire Tale
Texas guvernør og GOP presidentkandidat Rick Perry ble ikke orating i beruset tilstand da han leverte en uvanlig tale i New Hampshire i helgen, vert for arrangementet hevdet tirsdag i et intervju med The Hill.
Jeg kan fortelle deg utvetydig han ikke hadde drukket på arrangementet, og han hadde ikke drukket før hendelsen, sier Kevin Smith, administrerende direktør i konservative gruppen Cornerstone Action, som organiserte arrangementet, sier til The Hill. Jeg ble sittende med ham, og jeg fant ham å være svært engasjerende med alle de menneskene han snakket med, var han svært velformulerte.
Ifølge Smith, drakk Perry bare vann i perioden frem til adressen hans. Han sa også at den generelle reaksjon fra Granite State publikum hadde vært, wow, traff han den ut av parken med talen.
Mens de i stede kan ha sett talen som en stor suksess, har mye av media reaksjon på den behandlet det som en streik ut.
HuffPost er Jon Ward rapporterte om en montasje av Perry uttalelser som dukket etter hans utseende:
Men mens videoen er laget for å gjøre Perry ser dårlig,Abercrombie Madrid, gjør det ta elementer av sin tale som ble viden bemerket i mengden av de som så talen.
Det var annerledes, Manchester ordfører Ted Gatsas fortalte HuffPost etter talen.
Jeg vet ikke om de fleste amerikanere, men jeg misliker Rights anklager om at det er feil av middelklassen og fattige amerikanere for deres nåværende økonomiske tilstand og denne resesjonen. Det er dobbelt fornærmende at deres tilbud av presidentvalget lederskap forsøk på å redusere problemene i dette landet til en vits eller fortjeneste tromming bok tur for seg selv. Denne gruppen av arrogante millionærer har den frekkhet å kreve sine velstående bestanddeler lider og under enorm byrde med forskrifter og avgifter mens du sitter på to billioner i fortjeneste gjort i løpet av denne resesjonen og fortsatt villige til å ansette eller låne penger til noen som ikke allerede har penger. Demontering selve programmene og fordeler som gjorde middelklassen vokse og blomstre i generasjoner er ikke morsomt,Abercrombie Dusseldorf.
Perry handlinger mens annerledes er ikke største bekymring. Perry politikk på ulovlig er er det jeg ikke kan, vil ikke godta, ikke med en rev,Abercrombie And Fitch, ikke i en boks. Folk kjører for kontor må være opptatt av skaden som gjøres for vår nasjon ved ulovlig er fra rundt om i verden. En plan for å ansette nok arbeidere til klar backlog (opp til ti år) å immigrere lovlig, vil stoppe sløsing med skattebetalernes dollar. Var ikke noen lytter til Charlie når han advarte oss om å la rusmiddel misbruk komme ut av kontroll?
Hvis du ikke kan danne en sammenhengende setning (for en eller annen grunn), holde seg borte fra mikrofonen. Ikke Rick lære noe av hans de-mentor?
Hvis Rick ikke ble svekket av legemidler, bør han ha løyet om det. Narkotika slutt slites av. Ricks verdifall vil aldri gå bort. Vises dum foran sheople hans vil ikke fase dem. Fremstår som mindre enn / annet enn Butch kan være et dødelig slag (no pun intended).
Absolutt,Nike Free Run! Funny, da Howard Dean kjørte for president, og ga en begeistret Yee-haw! på en vinn - i Iowa, var det, eller Ohio? - Media helt kastet ham for det. Perry, som synes å synes å være en Texas unnskyldninger nesten alle dumhet han kunne komme ut med (og hvorfor ikke? Angivelig det fungerte helt fint for Bush), leverer en tale som kan ha blitt gjort av en godt opplyst college sophomore kjører for klassen president, og HuffPost er det eneste stedet jeg har sett noe om det. Enten Perry glemt hans meds, eller var under påvirkning av noe her-det overstiger sin normale begeistring.
Related articles:

Gjør vaske fin håret for ofte får du flass eller g

Tidligere president på vei til White House For hen

United States Eagle Outfitters NEW Kjøp
  • Page:
  • 1
Time to create page: 1.17 seconds
You are here: Forum