Sunday April 20, 2014

Last update09:23:58 AM PST

Notice
  • Warning: Your site is not using System - MooTools Upgrade (or compatible) plug-in. Many features, including the BBCode editor, may be broken.
Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Når vil de ringe hvis u fikk jobben
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Når vil de ringe hvis u fikk jobben

Når vil de ringe hvis u fikk jobben 11 months, 1 week ago #64787

• gall1dhu
N氓r vil de ringe hvis u fikk jobben
vet ikke om dere er klar over dette, men de eneste posisjonene de rekrutterer p氓 mo er modell og visuell. selv om andre er annonsert. Jeg gjorde det smart ting og phoned b4 h氓nd. ogs氓, sam calvin clark, du er virkelig p氓 denne anf jobb huh? lykke kompis. ikke glem-no gel! lol
Cheers Morena. Alle mine arbeid mates vet hva jeg liker om en n氓. Lagre assistenter kjenner kanskje meg fordi jeg er i det nesten hver uke. Jeg elsker funky, farge stlye av kl忙r og historien blir en interesserer meg ogs氓.
Jeg ringte recruiment sentrum f酶r h氓nd og for 氓 v忙re 忙rlig de var ikke s氓 nyttig,Abercrombie Madrid, men jeg har en ganske god id茅 om hvem de vil ansette n氓. Det blir bare helgene jeg er ute etter, fordi jeg trening for tikamp min 6 dager i uken uansett, og arbeide mf 9-5 allerede.
Alt det beste med intervjuet ogs氓. H氓per du f氓r jobben! La meg vite hvordan det g氓r,abercrombie pas cher.
Cassie skrev:
s氓 de ikke ringe meg enn氓, 2 uker arent over enn氓 (de er over 24. mai),Abercrombie Hamburg, men mine sjanser til 氓 f氓 en ring r veldig minimal, siden de ikke kalle meg enn氓, ikke sant? Jeg s氓 酶nsker 氓 f氓 denne jobben
Du 酶nsker kanskje 氓 kalle inn i butikken og be om recruiter som gjorde din vurdering, og si at du 酶nsker 氓 finne ut hvordan programmet utvikler eller noe.
Jeg har ikke h酶rt noe enn氓 Cassie. Jeg snakket med noen av gutta og kjenner noen folk som jobber der, og noen sier de ble kalt et par dager etter, sa en fyr han ble kalt n酶yaktig 2 uker etter hans intervju, s氓 jeg antar det varierer.
Hvis dette ikke fungerer, jeg skal ikke endre mening om denne jobben, fordi jeg har blitt fortalt at jeg har et utseende og ble kontaktet av et medlem av personalet tidligere spurte om jeg ville jobbe der, og jeg tror jeg fortjener en sjanse. Jeg er utrolig lidenskapelig om A og mitt produkt / kunnskap om merkevarer historie betyr det er ikke bare de kl忙rne jeg 酶nsker jobben for.
Jeg hadde mitt intervju som p氓 en tjuesjette, men jeg glemte det, og trodde det var p氓 en tjueniende jeg ringte og fortalte dem at jeg savnet mitt intervju,Abercrombie And Fitch. de sa det var ok, og at jeg kunne komme til intervju anyways. Vi gjorde inter utsikt og hun fortalte oss at hun var nok kalle oss i noen timer. Jeg fortalte min venn om det bc han jobber der, og jeg spurte om jeg kunne ringe og sp酶rre hva som hadde skjedd. han sa ja de liker folk som er vedvarende, s氓 jeg ringte og spurte hvordan status p氓 s酶knaden min var, og hun fortalte meg at jeg fikk jobben, og til 氓 dukke opp s酶ndag til orientering min. Jeg var s氓 glad = D
Related articles:

Pasient Personvern bør være på Heart of Medical Marihuana fo

Abercrombie hjelper til å skjule opprinnelige Obam

Byer prøve å opprettholde gull tyverier som høyere priser anspore blomstrende vi
  • Page:
  • 1
Time to create page: 1.27 seconds
You are here: Forum